Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky od kuriérskej spoločnosti skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) zásielku nepreberajte. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste spísať s prepravcom zápis-protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy.
Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu nebudú uznané.
Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava, alebo dodaný nový tovar.
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla firmy Marco Polo, Námestie Slobody 969, Vranov nad Topľou, 09301 ďalej ako „predávajúci“. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu daňového dokladu, popis vady a kontaktné údaje kupujúceho – spiatočná adresa, kontakt, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Priebežne sa môžete informovať o stave Vašej reklamácie na telefónom čísle :
+421 907 239 419 - Jana Krajniková - Bagetka
+421 956 828 - Lucia Roskošová - OC Komunál
+421918 306 588 - Silvia Paľková -Mayo Chix
Počas pracovných dní od 9:00 do 17:00 hod. alebo prostredníctvom e-mailu marpolovt852@gmail.com.
O opätovné vyskytnutie chyby po oprave ide vtedy, ak sa rovnaká chyba, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát odstraňovaná, opätovne vyskytne. Väčším počtom chýb trpí tovar vtedy, ak má v dobe uplatnenia reklamácia súčasne najmenej tri odstrániteľné chyby.
Vrátenie peňazí
Doprava
Reklamačný poriadok bol vypracovaný v zmysle zákona č.40/1964 Zb., v znení neskorších predpisov (občiansky zákonník) a zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.